Модельний ряд навантажувачів New Holland серії D складається з моделей W110D, W130D, W170D і W190D. Оновлені машини приводяться в дію 4,5-літровими і 6,7-літровими двигунами NEF з селективним каталітичним відновленням HI-eSCR.
Новітня технологія ECOBlue і HI-eSCR використовує недавно розроблений електронний блок управління, який керує як двигуном, так і вихлопом HI-eSCR, щоб точно відповідати ступеню навантаження двигуна, викидів і подальшій обробці.
Використовуючи спеціальну систему із замкнутим контуром для безперервного контролю рівня NOx у вихлопних газах, HI-eSCR точно контролює потік AdBlue. Це дозволить досягти більш ніж 95% конверсії NOx при мінімальному використанні AdBlue.
Виробник заявляє, що навантажувачі серії D отримали два основних удосконалення, що стосуються витрат палива і витрат на технічне обслуговування, які в сукупності можуть забезпечити економію до 20 000 євро впродовж життєвого циклу машини. Першим рішенням є новий режим Smart Work, що забезпечує до 10% економії палива на машині. Другим важливим поліпшенням є збільшення інтервалів обслуговування з 500 до 1000 годин, що забезпечує економію до 20%.
До інших поліпшень варто віднести тепер уже сенсорний 8-дюймовий кольоровий дисплей в кабіні оператора для більш зручного управління та нові кнопки швидкого доступу, встановлені на кінчиках пальців оператора, що дозволяють взаємодіяти з екраном, не перериваючи операції.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім цього, в нових навантажувачах New Holland серії D потрібно відзначити режим самовирівнювання, що спрощує роботу з вилами, забезпечуючи паралельність по відношенню до землі. Шкала корисного навантаження дозволяє точно відстежити кількість завантаженого матеріалу, а система контролю тиску в шинах забезпечує постійну роботу шин при оптимальному тиску, знижуючи витрату палива і знос шин.