При цьому машина має компактні розміри і відзначається високою маневреністю. Основна ідея Tadano Demag при розробці нового автокрана AC 450-7 полягала в тому, щоб зробити більш потужну альтернативу наявним на ринку 6-вісним автокранам, але зі збереженням компактних габаритів.
В результаті вдалося досягти в автокрані AC 450-7 довжини шасі всього 15,99 метра, бази виносних опор 8,45 метра і загальної довжини 17,62 метра. Тому, нова машина вимагає не більше місця на робочому місці, аніж 6-вісний кран, але він пропонує значно кращу вантажопідйомність і висоту підйому.
Новий автокран оснащений 80-метровою основною стрілою із максимальною вантажопідйомністю до 195,5 тон. Якщо довжини основної стріли недостатньо, то її можна збільшити за допомогою подовжувача з максимальним вильотом стріли до 81 метра. Максимальна довжина системи крана становить 132 метра. Подовжувач може бути розділений на триметрові сегменти від 24 до 81 метра.
При оснащенні 60-метровою основною стрілою з конфігурацією SSL автокран AC 450-7 може підіймати 73,5 тон в радіусі 9 метрів. У свою чергу в радіусі 13 метрів, коли стріла повністю висувається на довжину 80 метрів вантажопідйомність складе 37,9 тон, і 12,8 тон в радіусі 50 метрів з цією конфігурацією. Максимальна противага AC 450-7 становить 150 тон.
Як передає SpecMachinery.com.ua, AC 450-7 приводиться в рух дизельним двигуном Mercedes-Benz потужністю 480 кВт (625 к.с. Модель оснащена трансмісією Mercedes -Benz з інтегрованою системою прискорення і гальмування (VIAB) від компанії Voith.