HL975A CVT з безступінчастою трансмісією є першим колісним навантажувачем корейського виробника, що поєднує переваги традиційної автоматичної і гідростатичної трансмісій в одній машині.
У цю нову модель Hyundai HL975A CVT був включений цілий ряд нових технологій, котрі значно підвищують паливну економічність, зводять до мінімуму шкідливі викиди, а також забезпечують максимальну потужність і продуктивність, необхідні за складних умов роботи.
Новий навантажувач з робочою вагою 26 500 кг, оснащений двигуном Cummins X12 на новій платформі і сучасною варіаторною трансмісією ZF. Варіатор ZF забезпечує оптимізоване узгодження потужності, постійно змінюючи співвідношення гідравлічної та механічної енергії в залежності від навантаження і частоти обертання, щоб підтримувати двигун в діапазоні низьких оборотів і формувати плавне швидке прискорення. Під час гальмування варіатор діє як гальмо-сповільнювач, зменшуючи знос робочого гальма і продовжуючи термін його термін служби.
В порівнянні зі звичайною трансмісією, варіатор забезпечує економію палива до 30% без втрати продуктивності або потужності. Протибуксувальна система, інтелектуальне управління і автоматичне керування блокуванням диференціалу допомагають працювати в різних умовах. Оператор відчує швидке і плавне прискорення у всьому діапазоні швидкостей і чудове тягове зусилля.
Як передає SpecMachinery.com.ua, Hyundai HL975A CVT оснащений додатковими функціями безпеки, такими як система AAVM (Advanced Around View Monitoring), яка забезпечує огляд на 360 градусів у всіх напрямках, пропонуючи дев'ять видів. Ця система також включає в себе IMOD (інтелектуальне виявлення рухомих об'єктів). Крім того, HL975A також постачається з додатковою радіолокаційної системою, яка без будь-яких сліпих зон виявляє перешкоди позаду машини вдень і вночі, відображаючи відстань між перешкодою і навантажувачем на додатковому моніторі.