Фахівці Case CE представили проект TETRA - концепцію нового фронтального навантажувача, що поєднує в собі на 80% менше викидів при одночасному поліпшенні умов праці операторів - передає SpecMachinery.com.ua.
Дизайнери попрацювали над зовнішнім виглядом машини, а інженери оснастили навантажувач метановим двигуном від FPT Industrial (відзначимо, концепт з'явився в результаті синергії різних підрозділів CNH: метановий двигун є результатом 7-річних досліджень іншого дочірнього бренду - New Holland).
Отже, метановий двигун FPT спеціально розроблений для застосування у важких умовах, і забезпечує максимальну потужність 230 к.с. При цьому має на 50% менший шум порывняно з його дизельними побратимами, і дозволяє машині працювати в комунальному господарстві в безпосередній близькості від офісів і житлових районів.
Як відзначили в компанії, використання метану в якості палива дає навантажувачу масу переваг: підприємства з переробки відходів можуть виробляти своє власне пальне, захищаючи себе від коливань цін на нафту, а також отримувати вигоду від значної економії витрат на експлуатацію машини - менше на 10-30% в порівнянні з дизельним паливом. Крім того, концепція колісного навантажувача з метановим двигуном дає на 95% менше СО2, на 90% менше діоксидів азоту, і на 99% менше інших речовин, ніж дизельний еквівалент, забезпечуючи зниження загальних викидів на 80%.
За словами представників компанії, навантажувач проекту TETRA - це перший навантажувач такого класу на альтернативному пальному.