На Mining World-2018 техніку Doosan представили в різних сегментах. Так, в експозиції беруть участь колісний екскаватор Doosan DX210WA, фронтальні навантажувачі Doosan DL420A і DISD SD300N, гусеничні екскаватори Doosan DX260LCA і DX340LCA-K з оновленим двигуном і оптимізованими характеристиками.
Гусеничний екскаватор DX340LCA-K
Огляд почнемо з новинки цієї осені - гусеничного екскаватора DX340LCA-K.
Модель отримала новий двигун Doosan DX12TI (Євро 2) з турбіною із змінною геометрією і 4 клапанами на циліндр. Інженери корпорації внесли також зміни в раму і задню верхню частину екскаватора. Це дозволило оптимізувати компоновку основних елементів, а деякі зовсім перенести в іншу частину корпусу (наприклад, паливний бак і паливні фільтри змінили своє звичне місце дислокації).
Виробник оптимізував і адаптував до нового двигуна електронну систему управління екскаватором - e-Epos, і багато, багато іншого.
В якості опції, доступні підігрів охолоджуючої рідини Webasto, новий електричний насос заправки палива в бак і ін.
Для техніки є кілька комплектацій з різною довжиною стріли (і, відповідно, параметрами копання).
Гусеничний екскаватор Doosan DX260LCA
Важкий екскаватор Doosan DX260LCA - це рестайлінг, що вийшов з конвеєра в 2016 році. Інженери повністю реорганізували паливну систему двигуна Doosan DE08TIS. Тепер DX260LCA став не тільки більш продуктивним, а й ще економічним.
Машина оснащена електронною системою оптимізації потужності e-EPOS, вдосконаленою за рахунок установки коммутирующего ланки CAN (Мережі зони контролера). Це дозволяє забезпечувати постійний обмін інформацією між двигуном і гідравлічною системою.
Варто відзначити і оптимізовану форму стріли, яка забезпечує рівномірний розподіл навантаження на всю конструкцію.
Нова, Х-подібна секція рами розроблена в розрахунку на збільшений термін служби і оптимальну міцність конструкції з простим і стійким механізмом повороту.
У кабіні машини - новий ЖК дисплей, камера заднього виду і ергономічна панель управління.
Колісний екскаватор Doosan DX210WA
Doosan DX210WA - новинка минулого року в Україні. Машина оснащується двигуном Doosan DL06 з об'ємом циліндрів 5,89 л і потужністю 163 к.с.
Глибина копання Doosan DX 210W - 6255 мм, радіус і висота копання - близько 10000 мм.
Обсяг ковша цього екскаватора - 1,05 куб.м, а зусилля відриву на ковші - 15 тонн.
Робоча маса машини становить 20,9 т,
Ця модель - найпотужніша і продуктивна в лінійці, яка налічує 7 моделей (від DX55 до DX210).
Фронтальний навантажувач DISD SD300N
Фронтальний навантажувач Doosan DISD SD300N - новинка минулого року.
Фронтальний навантажувач DISD SD300 призначений для робіт, що вимагають максимальної потужності і вантажопідйомності, але в Україні він відмінно себе показав і в агросфері.
Вантажопідйомність машини - 5 тонн, вага - 16 500 (+/- 200) кг, ємність стандартного ковша - 3 куб. м (до того ж доступний 4-кубовий ковш для легких вантажів, таких як зернові чи вугілля). Шарнірно-зчленована рама забезпечує оптимальний радіус повороту - 36 °.
Інженери Doosan поліпшили характеристики встановленого в стандартному виконанні двигуна Deutz (WD10G220E23), і тепер, за твердженням представників компанії максимальний крутний момент двигуна досягається на істотно знижених оборотах, що дозволяє економити на паливі до 20% в порівнянні з аналогами.
Фронтальний навантажувач Doosan DL420A
Ще новинка минулого року - Doosan DL420A. За словами виробника, дана модель дозволить підвищити продуктивність за рахунок простоти в управлінні, комфортабельності та зручному огляду для оператора.
У рух навантажувач призводить двигун потужністю в 285 к.с. з турбонадувом і повітряними проміжними теплообмінниками. Для робіт в болотистій місцевості Doosan DL420A оснащений диференціалом з обмеженою пробуксовкою.