Компанія Case представила перший у світі електричний екскаватор-навантажувач 580EV, який вийшов на ринок.
Повнопривідний екскаватор базується на 97-сильному 580 Super N, який є найпопулярнішим екскаватором компанії.
EV збігається з дизельною моделлю за характеристиками, зокрема щодо специфікацій навантаження та копання, а також сили відриву. Він також може працювати з тими самими навісними пристроями, але зі зниженим рівнем шумності та нульовими викидами.
CE580EV працює від літій-іонної батареї напругою 400 вольт і ємністю 71 кіловат-год, забезпечуючи від 4 до 8 годин автономної роботи на одній зарядці, залежно від способу використання.
Його можна зарядити від 0% до 100% за 7,5 години, а від 20% до 80% за 4,4 години.
Він оснащений автомобільним зарядним пристроєм J1772 Level 2. Case надала платформі акумуляторів «вдосконалену систему управління температурою», яка «допоможе підтримувати продуктивність у спекотних чи холодних умовах».
580EV має два незалежних електродвигуни, один для трансмісії PowerDrive, а інший для гідравлічних насосів.
Гідравліка навантажувача управляється окремо від наземного приводу, зберігаючи здатність оператора завантажувати матеріали з купи без зчеплення та підтримуючи короткі цикли.
Екскаватор з живленням від батареї не має відставання в потужності проти дизельних машин, натомість забезпечує миттєвий максимальний крутний момент на будь-яких обертах.
У кабіні оператори отримають електрогідравлічне керування 580EV також оснащений системою опалення та кондиціонування повітря, 8-дюймовим сенсорним дисплеєм, робочим режимом і налаштуваннями чутливості, кнопковим пуском і кодами безпеки оператора.
Екскаватор також усуває час простою двигуна. Коли електрична машина не працює, двигун автоматично вимикається.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, копання з опущеними стабілізаторами буде близьким до 8 годин роботи. За використання фронтального навантажувача під час руху по дорозі час роботи, ймовірно, буде коротшим.