55-тонний кран 653 E Electro Battery оснащений електродвигуном потужністю 130 кВт, що працює від літій-іонного акумулятора. Акумуляторна система з рідинним охолодженням має ємність 210 кВтг і підключена до інтелектуальної системи керування батареями (BMS).
За словами представників компанії, вбудована силова електроніка забезпечує плавний запуск двигуна, який не вимагає підключення до електромережі.
Машина пропонує подвійне керування живленням, що означає, що вона може працювати, використовуючи енергію від акумулятора в задній частині машини, або працювати в режимі кабелю під час підзарядки.
При підключенні до основної лінії електропередач потужність, що подається від мережі, використовується для підйомних робіт, тоді як будь-яка надмірна енергія одночасно заряджає акумулятор. Залежно від використання, кран може працювати до 14 годин в автономному режимі.
Щоб зарядити 653 E, його необхідно підключити до промислової розетки CEE на 32 А. Завдяки вбудованому зарядному пристрою потужністю 22 кВт немає потреби вкладати засоби у додаткові зарядні станції.
Модель 653 E оснащена регульованою телескопічною стрілою з повною потужністю і добре підходить для підйому, переміщення та позиціонування великих вантажів під час виконання будівельних робіт та будівництва мостів.
Вона оснащена такою ж кабіною оператора Maxcab, що і крани Sennebogen серії E. Maxcab пропонує чітке зображення, посилене системою відеоспостереження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, є також ергономічно розташовані органи управління та джойстики, розсувні скляні двері та грати-сходинки, кондиціонер, відсіки для зберігання, звукоізоляція та опціональне світлодіодне освітлення.