За словами представників компанії, це перша серійна модель гусеничного крана, доступна на ринку з повністю електричною системою, що використовує технологію синхронного двигуна з постійними магнітами.
80-тонний кран живиться від літій-залізо-фосфатної батареї з рідинним охолодженням потужністю 282 кВтг, здатної працювати 8 годин. Він оснащений двигуном та інвертором, поставленими підрозділом Danfoss Power Solutions Editron, та гідравлічним насосом Danfoss Power Solutions D1P.
SCE800TB-EV має п'ятисекційну стрілу з максимальним підйомним моментом 300 тонно-метрів та максимальною довжиною стріли 47 м. Використовуючи бездротовий пульт дистанційного керування, кран може самостійно завантажувати та розвантажувати свої задні противаги.
Всередині кабіни кран оснащений однокнопковим запуском та зупинкою, 10,1-дюймовим сенсорним дисплеєм, електричними педалями керування, електричним пропорційним джойстиком, кондиціонером, Bluetooth та USB-портами для заряджання.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, дві камери та освітлювальні прилади, встановлені в хвостовій частині обертової платформи відображають на моніторі ситуацію в задній частині і на лебідках.