Номінальна потужність двигуна становить до 215 кВт при частоті обертання колінчастого валу 2100 хв-1. Турбонаддув і охолодження повітря здійснюється у теплообміннику типу «повітря – повітря».
В MMZ-262NG встановлено електронну систему подачі газу (компримованого або зрідженого метану). Такі мотори призначені для встановлення на тракторну, комбайнову, автомобільну (автобусну) техніку.
Для нової моделі розроблені оригінальні деталі: головка блоку циліндрів з роздільними впускними каналами та бічним підведенням газоповітряної суміші, поршні з галерейним охолодженням, вал розподільний зі спеціальним профілем кулачка, турбокомпресор рідинного зміненою мікрогеометрією робочої поверхні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вже виготовлено дослідні зразки газових двигунів. Один мотор на стендових випробуваннях, а другий, встановлений на трактор Беларус-1221, проходить експлуатаційні випробування.