Машину презентували ще торік у Ганновері, і тепер розпочинається її повноцінне серійне виробництво. На виставці тактор отримав звання «Трактор року».
Переваг у нього справді багато, але найголовнішими є паливна економність і висока продуктивність. Цього вдалося досягти завдяки поєднанню роботи силового агрегата й інших компонентів: трансмісії, гідросистеми, керування тощо.
В основу машини лягла концепція цілорамного шасі з двома керованими осями. Це дає такі переваги, як краща керованість у полі й на дорозі, а також менша ймовірність поламок.
Також тут є можливість краще розподіляти вагу, що зменшує буксування й покращує паливну ефективність.
Натомість трактори з двома гусеницями втрачають тягу на поворотах, погано копіюють рельєф і мають неоптимальне розподілення ваги.
Версіями з чотирма гусеницями й шарнірно зчленованою рамою досить важко керувати – рухи керма передаються на знаряддя, а для руху в автоматичному режимі потрібно більше корегувань.
Серцем машини є 15,4-літровий двигун Mercedes Benz максимальною потужністю 544 к. с., 585 або 653 к. с. Максимальний крутний момент – 2235 Нм вже за 1300 об./хв. Потужність передається на рушії за допомогою безступеневої трансмісії CMATIC – одна у світі в сегменті 650 к. с.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, транспортна швидкість становить 40 км/год для моделей на гусеницях і 50 км/год для колісних версій.